tisdag, januari 29, 2013

Veckans Tips!

Jag kommer att börja med en ny grej här på bloggen och det är att varje vecka ge er Veckans Tips! Temat på tipsen kommer att variera och det kommer vara allt ifrån små vardagsknep till mina mest behövande groom prylar! Om det är något ni undrar över så är det bara att kommentera så ska jag försöka uppfylla allas önskemål!

Denna veckans tips, och även första tipset någonsin är något som jag numera inte klarar mig utan. Som ni kanske märkt är hästarnas utseende enormt viktigt för mig och framförallt på tävling. Så därför tänkte jag tipsa om BABYSERVETTER! Kanske inte helt nytt för de flesta men jag vill i alla fall dela med mig av de. När jag gör i ordning hästen så torkar jag på huvudets alla huddelar dvs. runt ögon, mulen och näsborrarna. Detta gör att man framhäver de partierna på hästen och utseendet blir mer karismatiskt! Pröva ni också!


Inga kommentarer: