tisdag, januari 01, 2013

Nöjd!

Skönt med en lugn kväll igår för då mår man desto bättre dagen efter, fick dessutom en välförtjänt sovmorgon utan avbrott med hästutsläpp så jag är mycket nöjd! Dock mindre nöjd med det milda vädret, hagen har redan börjat tina och är på sina ställen riktigt mjuk och äcklig = leriga hovar o ben.

Imorse ringde Ann och väckte mig, hon tyckte jag skulle komma dit och rida men sa att jag hade varit ute igår så då slapp jag. Haha enda gången hon förstår en ;) Hon frågade lite om Holly o så bestämde vi att jag ska hoppa Cookie för henne på lördag, kanske tar med Holly också beror lite på hur grupperna är. Det är så skönt med en tränare som man bara kan ringa närsom. Vilket problem jag än stöter på så har hon alltid ett svar. Är så göad över att jag har henne. Förstår verkligen inte de som bara tränar för någon varannan vecka utan någon närmre kontakt...jag skulle aldrig klara mig utan den kontakten. Det ger en så bra möjligheter och träningarna blir 1000 gånger bättre! Hur tänker ni i tränarvalet? :)

Inga kommentarer: