tisdag, januari 22, 2013

Kavaj

Något som jag måste lägga pengar på i år är en ny kavaj. Har just nu en GPA Grand Prix II och den har ju hängt med i nästan 2 år nu...känner för en ändring, den kommer självklart hänga med och användas tillsammans med den nya! Jag har dock ingen självklar kandidat och är helt vilsen...Brun, svart eller blå? Funderar faktiskt på en brun men måste bara hitta en snygg brun och det är ju svårare än svårast. Här är några som jag funderat på...


Den bruna längst ner från Animo är ju samma modell som den blåa och den är dessutom på rea hos Charlies just nu för bara 2999kr....Jag kan tycka att det är liiite för mycket med alla sömmar men o andra sidan så är den ju riktigt snygg! Kan jag få lite modetips? Kanske från min FanClub?

1 kommentar:

hejLo sa...

Brunt är fett snyggt! Hade verkligen satsat på det! Var lite tveksam till sömmarna först men kom fram till att det nog ändå är snyggt :) Köp!