lördag, januari 05, 2013

Något att leva på

Holly följde med idag också, mest för att Ann ville titta på henne men skönt att ha henne riden också när man kommer hem. Jag var väldigt nervös för jag vill verkligen göra rätt med henne och visa att jag kan.

Red på henne som vanligt väldigt basic. Ca 10 min trav på långa tyglar, första 5 min är ju nästintill hemska. Hon rör sig så himla stelt då. När hon har kommit igång började jag galoppera. Väldigt studsig och pigg men annars SJUKT FIN! Är så nöjd över att hon skötte sig(och jag) och ann var skit glad. Hon sa att jag red henne precis som hon ville att jag skulle. Och att rida på vanlig nosgrimma var också ett mkt bra val, inte lika hängig längre och mycket lättare att rida!

Är så glad över att få den berömen av Ann för det händer inte ofta. Jag har aldrig vart bra på att rida på marken men har kännt att det släppt lite och främst i sitsen.

Inga kommentarer: