tisdag, januari 08, 2013

Inte alltid som man tänkt sig

Igår när jag skulle koppla trailern skedde det en liten olycka...bilen stod lite för snett men jag tänkte att jag kunde lyckas med att putta trailern lite samtidigt när jag vevade ner,HAH! Halkade till och vred underbenet och de knakade till rejält i knäet. Kände väl inte så mycket då och jag red båda två men efter jobb till 22 igår hade jag jäkligt ont! Var därför på knäakuten idag där de sa antingen ledband eller menisk (skönt att det inte var korsband) så imorgon är det magnetröntgen som gäller. Det värsta är att det är mitt friska knä och nu behöver jag alltså belasta de redan skadade och onda knäet,...trött man blir. Men men får domen på torsdah så vi får hålla tummarna för att ännu en säsong inte ska försvinna!

Inga kommentarer: