söndag, januari 13, 2013

Jahapp, ännu en söndag är nu över...skönt! Kan ju börja med att berätta att min käre pojkvän och min älskade hjälpreda nu ska få spendera en hel jävla månad med gips, tror inte att han gillar hästar längre. Stackars liten!

Idag har båda hästarna varit ute i snön och galopperat, mycket glada båda två! Egentligen skulle jag ridit Cookie med min kompis Kickan som bor precis vid stallet men de red innan mig men snäll som Kickan är så tog hon Cookie och jag Holly. Så kul och bra att båda kunde få komma ut och springa av sig idag, det behövdes vekligen. Holly la i en helt ny växel idag och ökade verkligen, kändes så bra! Och har ni tänkt på hur kul det är att se sin häst ridas av någon annan? Se hur den rör sig och hur fin den faktiskt är?! Cookie såg hur trevlig ut sol helst idag, men hon var riktigt pigg. Kickan fick verkligen kämpa, haha!

Jag försökte filma men mobilen dog tyvärr. Så himla härligt väder idag. Imorgon är det utsläpp och sen ska hästarna få någon sorts motion, vilken vet jag dock inte än ;)

Inga kommentarer: