fredag, januari 04, 2013

Favorit

När det är något som fattas i stallet är när jag bara känner att jag akut (hehe) måste spendera pengar är det bara en butik jag åker till...Stockholm Ridsport. Har aldrig satt min fot i en så välorganiserad butik och dessutom så har de verkligen det man behöver. Allt från puts till träns och täcken. Och skulle det nu vara så att just det jag vill ha inte finns inne så är det bara att beställa. Är så glad över att det finns en sån bra butik i närheten. Och som verkligen har alla märken också Equiline, Kingsland, joules, Dyon, HG, Animo, Horsewear, Lamicell, Whitaker, Ariat, Antares, Samshield, GPA, Mountain Horse. Haha ja som ni ser allt! Och som plus har dem även ett super fiffigt "klubb" system som verkligen gynnar oss kunder som handlar där mycket. För då får man nämligen bonus! Därför är det klot att samla sina köp på ett ställe.

Här får ni lite bilder på den sorterade butiken!

Inga kommentarer: