fredag, februari 08, 2013

Snyggaste Tränsen

Efter mitt schabrak inlägg fick jag förfrågan om att även lista upp de snyggaste tränsen och täckena. Så jag tänkte börja med att tipsa er om dem snyggaste tränsen på marknaden!

Dyon Working Collection med snabbfäste för käkremmen.  Jag har själv detta träns och gillar det jätte mycket, speciellt att nackstycket är så brett och mjukt! Pris från 999 kr, Sharpman

Dyon Working Collection med Clips, tycker att det här tränset har lite sämre kvalité, lädret känns så himla torrt även fast det är använt och insmörjt och när man böjer de så blir det lite fransigt! Men jag tycker fortfarande att det är snyggt och stilrent! pris från 999 kr, Sharpman
Dyon Collection med anatomisk nosgrimma. Gillar det här tränset jätte mycket och det står faktiskt högst upp på min vill ha lista. Fina sömmar. pris från 2449 kr, Cheval Ridsport
Wednesday från HG. Anatomiskt utformat med lackdetaljer. Riktigt snyggt att matcha med HGs schabrak och luva med lack. pris från 2495 kr, Cheval Ridsport


Dyon Snakestyle! Jag tycker att det är skit coolt att Dyon kommer på en sån här idé, jag menar ormskinn på ett träns? Men det är sjukt snyggt!! pris från 2500 kr, Sharpman
Prestige Meredith High Line. Samma sak här, coolt att våga! Diskret men ändå utstickande och coola detaljer! Men det kostar ju också att vara annorlunda, pris från 4499 kr, Cheval Ridsport

Som ni ser gillar jag mest "vanliga" träns men jag tycker att det är fint med lite utstickande detaljer, lite utstickande måste man ju ändå vara. 






Inga kommentarer: