torsdag, februari 21, 2013

Bortglömd? Förlåt!

Tänkte flera gånger igår att jag skulle blogga, och dessutom förbereda massa inlägg. Men så blev det ju inte. Tänkte samma sak när jag vakna, när jag va i stallet och när jag duschade. Tog väl sisodär 15 h för mig att ta rummen ur röven....Jaja. Igår fick C skritta, hade helt glömt bort att lägga in en lite lugnare dag för henne så det fick bli igår! Holly longerade jag lite lätt, bara så att hon fick springa av sig, hade tänkt göra samma sak idag och sen sitta upp på henne imorgon. Hon kommer ju va helt jäkla galen, funderar nästan på att ha väst på mig, orkar liksom inte ha ont!

Har precis kommit hem från stallet, eller ja det var väl att överdriva. Har varit hemma ett tag och ska till skolan nu. Mockad och fixat det mesta i stallet så bara ridning kvar. Ska rida ut med Kickan på våra galna idioter, kommer bli trevligt! :)

Förresten, någon som är intresserad av frågestund? Eller är ni intresserade av nåt överhuvudtaget?