lördag, februari 02, 2013

Fin dag


Har bara ridit C idag, som faktiskt skötte sig helt ok men det kan ju ha berott på att jag var liiiite bättre garderad idag...långsporrarna, långspö och gramanen. Hon dummade sig lite men det gick att övertala henne, inte alltid som det gör det heller så de var tur! Var väl ute i en timme totalt, travade en hel del och sen fick hon även gå i skogen lite, bra att få lyfta på benen! Holly hade vilodag idag, välförtjänt!

Imorgon ser planen ut som så att jag ska upp tidigt och fodra, sen rida Holly och sen ta med mig C till ridhuset som ska få trava lite bommar. Ska ställa upp samma block som jag red på i veckan och se om det är bättre, MÅSTE bygga upp vänstersidan. Sen ska vi även bära ner 2 pallar spån till lidret....jobbigt. Efter det hade jag tänkt ha lite hästledigt i ett dygn och bara göra massa andra saker, kan vara bra ibland :)

Inga kommentarer: