söndag, februari 10, 2013

bling bling

Ett stort mode som aldrig verkar försvinna är ju bling bling, det ska gärna glittra överallt liksom. När jag red ponny trodde jag bara att det var en fluga som alla ponnykidz skulle sluta med när de började rida häst och mogna lite men icke. Trenden har bara blivit större och nu kan man välja till glitter på nästan allt! Schabrak, kavajer, hjälmar, luvor och träns. Jag har nog aldrig varit nåt större fan, har bara tyckt att det ser billigt och barnsligt ut...men nu har även lilla jag ändrat mig vilket förvånar mig oerhört mycket. Jag som vill att allt ska vara stilrent och kliniskt. Det jag suktar efter nu i glitterväg är ett pannband, inget vanligt Swarowski utan lite större stenar. Otto Schumacher har en sån modell men med mina färgval kommer det gå på runt 1700 kr och det är ju lite väl häftigt kanske. Kikade in på Xtrem Horse Makeover idag och dem hade en hel del godingar men även de rätt så dyra...Så hoppet var svagt tills att jag såg att Emmie hade skrivit om en Holländsk sida vid namn  Paarden Bijoux . Där kunde man typ välja helt fritt i designen vilket jag gillar oerhört mycket! Här är några av de som jag funderar på att klicka hem!!






Gillar ni bling bling?

1 kommentar:

Emmie sa...

Vad kul att du nappade på mitt tips om dom! =) Dom är verkligen jätte fina!