söndag, februari 17, 2013

Bra dag!


110
Felfri och jätte fin häst. Allting kändes lekande lätt, var lite ringrostig och tog en del dåliga beslut men inget katastrofalt. Hur nöjd som helst!! Blev verkligen extremt peppad efteråt för att det kändes så lätt :)

120
Lite stolpe ut här men är fortfarande väldigt nöjd! Till tvåan tog jag ett dåligt beslut eller ja egentligen inget beslut alls så fick ett stopp där men det var ju helt mitt fel, klappade och skrattade lite sen så red jag vidare. Sen flöt allting på, kom rätt på alla linjer räknade och fick till bra språng! Hinder nr 8a som var en trippel som man hoppade emot cafeterian där hon stog emot väldigt mycket blev lite knepig men jag löste det genom att bara rida på, kom lite stort men gjorde inget eftersom jag gjorde det valet själv!

Kom lite nära in på 9a så rev bakbommen, dålig galopp ut och var för långsam att rida framåt efter de så blev lite kaos på 10an men det kände jag rätt långt innan så bröt av. Sen trodde jag ju att jag var utesluten men i avd b får man ju tydligen 3 försök på sig. Är detta nåt nytt eller har jag bara glömt det? Tog om den och hon hoppade skit bra!

Allting har verkligen vart bra idag, bra sällskap bra häst, bra mat, bra tävling liksom! Rätt så nöjd med mig själv dessutom förutom min beslutsångest! Men men hem och träna, tävling i Hamre nästa helg :)


1 kommentar:

Pernilla sa...

Duktig kaka! :D