torsdag, februari 21, 2013

Planering för kommande veckor

Mycket att planera in nu, lite halvt kaos i min hjärna. Sköter ju anmälningar för Ann, Ellinor och dessutom mig själv. Eller ja, sköter och sköter, hjälper till lite lätt eller ja rätt mycket egentligen...Men jag gör ju det för att det är kul och tycker att det är kul att planera! Jag och Ann åker ju typ på likadana tävlingar och sen ska Ellinor på tävlingar däremellan och de helgerna kommer nog Ann tävla de lite yngre hästarna. Så nu har jag satt alarm i telefonen på tävlingar som kommer upp så att man kan anmäla direkt, vet inte riktigt vad som hänt med svenska hoppsporten men typ alla tävlingar blir fulla direkt. Inget att klaga på egentligen, kul att sporten växer!! 

v.8 Cookie
Måndag- Ut jogg
Tisdag- Hoppning Ann
Onsdag- Ut fältet
Torsdag- Ut
Fredag- Vila
Lördag- Long
Söndag- Hamre 110/120

v8. Holly
Måndag- Skritt
Tisdag- Skritt
Onsdag- Long
Torsdag- Long/ut
Fredag- Ridhuset
Lördag- Ridhuset
Söndag- Ut

v.9 Cookie
Måndag- ut jogg
Tisdag- Ridhuset
Onsdag- Ridhuset bommar
Torsdag- Hoppning Upprätta
Fredag- Skritt
Lördag- Ut fältet
Söndag- Vila     Ellinor Enköping

v.9 Holly
Måndag- Ridhuset
Tisdag- Ut jogg
Onsdag-Ut fältet
Torsdag- Ta med till Upprätta?
Fredag- Ut jogg
Lördag- Ridhuset
Söndag- Vila

Vill inte planera längre än så för vet inte riktigt hur det ser ut i skolan men tävlingarn i Mars blir i allafall 
Södertälje 9/3, Enköping 17/3, Södertälje 23/3. Fullt upp eller? Rätt glad över att jag BARA har två hästar, lite utsläpp, ett jobb och skolan just nu....


Inga kommentarer: