lördag, april 20, 2013

Msv A

Att bo på hotell när man är iväg och har det rätt så lugnt är ju guld värt! Jag mår sååå bra när jag kan koppla av lite extra, för det här är ju som semester! Jag är van vid att tävla själv och sen ha minst (!!) fyra till att ta hand om oc göra iordning före och efter start och sen allt därimellan. Så att vara här med två söta och lätthanterliga ponnis är en ren dröm!

Vi åkte tillbaka lagom till Msv A började. Kontentan av den klassen är väl att det finns på tok för många som är för långa och för många som inte ens har något där att göra! Systrarna Hammarström gjorde ett grymt jobb, vinst av Klara och Selma tvåa. Klara kvalade dessutom Sm och sen så fyllde de ju år!!

Kategori D vanns av ingen mindre än grymma Lisa Elthon!!! Så jäkla bra ridet, det var hon värd!! Lisa är då alltså även hon kvalad till SM!

Nu ska jag göra mig iordning för kvällens stora happening...ryttarfest, få se vad ponnyföräldrarna briljerar med ;)

Inga kommentarer: