fredag, april 12, 2013

Är du frisk nu?

Det var med en viss oro i magen som jag begav mig till stallet för en timme sen. Är det värre? Är hon mer svullen? Har hon feber? Ja ni vet alla de där mammiga frågorna. Som tur var har jag Gud eller ja kanske medicinerna på min sida för idag såg det mycket bättre ut. Hon var inte lika svullen i hela benet utan nu var det mest svullet vid såret och det kan man ju förstå!

Har gått med henne och travat några steg och såvitt jag kunde se var hon ohalt. Om detta nu är för att det bara var jätte illa igår eller för att hon faktiskt fick smärtstillande igår låter jag vara osagt. Det ända som betyder något är ju att det går åt rätt håll!

Planen som följer nu är raska långa promenader helgen ut, lite metacam på det och sen om allt ser ok ut så sitter jag upp på måndag. Hejja hejja!

Inga kommentarer: