torsdag, april 04, 2013

Har jag en blogg?

Åh Hej på er!! Livet är så stressigt här på wängan, tänker alltid på att jag ska blogga och skriva hur underbart jag har det men glömmer ju bara bort hela tiden :(

Idag har Ann hoppat 6 hästar för KG så det har varit full rulle! Jag har mest stått inne i ridhuset och ridit fram alla och hjälpt till, men ack så kul att titta!! Hann innan allt hoppande började även att klippa Teresa, ett fölsto som stått utan täcke till för några veckor sen så ni kan ju tänka er hur hon såg ut innan haha ja och efter för den delen också, skitfin blev hon!! Är ju en sån brutalt dålig bloggare eftersom jag glömmer bort att ta kort på allt roligt, fy! Måste verkligen börja göra de på hästarna jag fixar så stt ni får se den grymma förvandlingen!

Efter allt det där tog jag med mig pillan hem till mig, longerade Cookie och fixade stallet. Sen tog vi och lastade hästen som står hos mig, åkte till apoteket och bla bla bla. Red henne när vi kom hem och tvättade henne så nu är hon ren o fräsh. Nu orkar jag inte skriva för de här blir ju för långt, puss!

Inga kommentarer: