torsdag, april 25, 2013

Inför GHS 2013

Tänkte ta och berätta lite om upplägget för i helgen för er för har förstått att det är många som undrat...Jag kommer att vara här till och med lördag och försöka uppdatera så flitigt som det bara går för att ni läsare ska få stenkoll! Min största tid här kommer att spenderas inne i arenan eller i framhoppningen för att följa uppladningarna och resultaten, eftersom jag tycker att det är roligast ;)

Självklart kommer jag vara en hel del på mässan men jag ska försöka att fota så mycket som det bara går så att ni får något fint att titta på :)

Har hört att det är flera som kommenterat men inga kommentarer som kommer fram, tråkigt! Maila mig på hanna@rydstrom.nu så att jag vet ungefär hur många ni är så att det inte bara är en engångs grej ;)

Inga kommentarer: