fredag, april 19, 2013

Lokalsinne

När jag kommer till ett nytt ställe så hittar jag nästan direkt. Jag kör liksom på känslan och kommer rätt, ytterst sällan jag kör vilse. Min svaghet är dock att jag aldrig riktigt förstår helheten av en stad eller ett område. Jag kan liksom vägarna men jag fattar inte hur det ser ut uppifrån...såå nu ikväll när jag och Elli skulle äta så passade jag på att lokalisera mig i Bollnäs och fatta vägarna. Det finns nämligen två vägar imellan hotellet och stallet och jag tog den längsta, utan att se några skyltar körde jag bara på känsla och kom helt rätt! Men nu förstår jag allt och på köpet hittade jag en mycket smidigare väg :)

Vi har ätit pizza, duschat, slappat på hotellrummet och slutligen varit ute och gått med hästarna och fodrat :)

Går upp tidigt imorgon så att hästarna får deras mat innan oss!

Inga kommentarer: