måndag, mars 18, 2013

Veckans Planering

Temavecka i skolan den här veckan så jag har väldigt mycket tid till att plugga och jag kommer ta varenda chans, måste verkligen det! Men idag blir det en liteeen liteeen avstickare hehe. Ska följa med Ellinor (Anns dotter) till Arphus Gård för Pether Markne träning, hoppas lillskiten sköter sig :) 

Kommer bli en bra vecka för C, eller jag hoppas det iaf! Mycket fokus på bommar och få loss henne i bogarna så kommer det bli mycket lättare på tävlingar. Ska även försöka köpa nytt bett, om det nu finns i någon affär för annars får jag helt enkelt beställa. Vill ha ett poponcini bett, ett rakt snällt litet bett. Min taktik är nu att jag ska ha så snällt bett i munnen som möjligt, ett bett som hon vill tugga på och hålla i men att det ska vara så snällt att hon inte lyssnar på mig...haha ja jag vet det låter ju helt sjukt men jag tror det kan funka, hon går ju himla bra på remont och de är ju lite samma sak!

Såhär kommer hon att ridas i veckan!
Måndag- Vila
Tisdag- Trim
Onsdag- Trim/Bommar
Torsdag- Ut
Fredag- trim/bommar
Lördag- long
Söndag- TÄVLA


2 år gammal bild från Wängsjöbergs utebana



Inga kommentarer: