måndag, mars 04, 2013

Coolt!


Fyrspann är ju så himla coolt, och makarna av denna film har verkligen lyckats med att framföra budskapet, bandet mellan människan och hästen. 

På Globen förra året fick jag mördarpasset...draperiet till fyrspannet, snacka om kaos! Jag älskar hästar och är typ aldrig rädd men då var jag banns mig livrädd!! Det är väldigt viktigt att hålla koll på banan eftersom nästa ekipage ska in före den föregående går ut och för er som inte vet hur det ser ut bakom själva draperiet så är det som en liten triangel som man kan gå på vardera sida om och även rida runt, och när ett stort fyrspanns ekipage kommer springandes emot mig med en hel del vilda hästar fick jag panik och öppnade när dem i själva verket bara skulle köra runt triangeln...haha fick lite skäll från nån fyrspanns tant då...

Dessutom är det väldigt trångt i gången ut och där jag står så när ekipagen skulle in och ut fick jag springa och öppna och sen hoppa upp på en höbal o gömma mig för att inte bli ihjäl trampad ;)

Inga kommentarer: