söndag, mars 17, 2013

Enköpings RK

Red en 115 avd b idag, mitt ända mål med dagen var att hoppa de nio sprången på banan...imellan hinderstöden liksom!!

Tappade lite fokus till tvåan, konstig väg in, visade inte hindret och red inte an själv. Helt helt mitt fel, dumma jag!

Resten av banan var i princip jätte bra, red till hinderna och kom ganska bra! Sista linjen från kombinationen 6 steg till vattenräcke fick jag ett dumt stop9, chillade lite med min drivning men Cookie stannade liksom som om hon blev rädd, då blev jag arg och sen hoppade hon 7 och 8 jätte bra. Trots det enorma antalet fel (typ 20 eller mer) är jag jäkligt nöjd!! Jag tog mig verkligen tiden vid stoppen och blev irriterad på mig själv, det är ju då jag rider som bäst! C blev lite upprörd när jag sa till henne så det rann iväg eätt mkt tid där...inget som jag bryr mig om. Tycker att det är bättre att samla ihop sig ordentligt och göra om göra rätt liksom!

Har tyvärr ingen film för minnet på min mobil var fullt :(

Inga kommentarer: