måndag, december 24, 2012

Onödigt..

Igår när jag red på fältet tappade jag såklart mina benskydd...förstår inte att jag inte bara tänkte på de innan, de är ju klart som korvspad att dem inte sitter kvar i den snön. Jag upptäckte de genom att jag red förbi en av de så då stannade jag till och tänkte att jag kunde böja mig ner och plocka upp den eftersom snön var så hög...och vad tror ni händer då? Jo precis när jg fått tag i skyddet börjar COOKIE gå och jag faller som en skalbagge i snön, YES!

Inte hela världen att tappa dem men känns ändå surt... 1000 kr helt åt helvete liksom. I veckan ska jag åka och handla lite stallgrejer så då kan jag köpa nya skydd också. Blir ett par billiga slit och släng som jag kan rida i hemma. Har ju oftast lindor men när det är blött har jag ju skydd.

Kram på er

Inga kommentarer: