fredag, december 28, 2012

Klaaaar

Äntligen hemma och de med ett väldigt gott samvete, boxen är nu klar och spånad och fin. Alltså väldigt redo för att lilla Holly ska komma. Sjukt roligt!

Idag har Cookie varit på skritttur och sen fick hon linimentmassage på rygg och halsen. Välbehövligt! Jag försöker få tid till det nån gång ibland men det blir ju tyvärr allt för sällan. Jag vet själv hur skönt jag tycker det är och att nån borde göra samma på mig ;)

Imorgon är planen att först jobba till ett, sen skynda sig som tusan till Wängan och dessutom hinna plocka upp Cookie. Ann har nån kurs i helgen så när jag ändå skulle dit och hämta Holly så kunde jag lika gärna ta dig Cookie och trimma lite. Såå båda blir alltså ridna där, skönt med lite extra tips med Holly så att allt blir bra. Nu måååste jag verkligen sova, tidig uppgång!

Inga kommentarer: