måndag, december 10, 2012

4 år

Lång tid, det är 4 år sedan vi köpte henne, min fina! Men eftersom att hon faktiskt blir 9 nästa år funderar jag över vad vi har åstakommit, frågar ni mig får ni svaret ...inte ett jävla skit! Visst jag har utvecklats enormt och nu är hon ju faktiskt riktigt trevlig att rida. Men när jag jämför mig själv med de andra som började rida häst samtidigt som mig blir jag besviken. Jag som vill och kämpar så otroligt mycket, varför kan det inte bara gå bra? Men å andra sidan blickar jag tillbaka och inser stt det också är hela 2 år som har gått bort pga av mitt knä, de har inte fungerat och vi har inte fått några stadiga säsongen direkt.

Men nu har jag satt upp mål för 2013. Visserligen höga men jag måste börja kämpa, de här året vill jag se resultat. Tanken är att innan maj månad är slut ska ha debuterat 130,
Kom igen de här klarar vi säger jag till mig själv, de gör vi! Och innan året är slut ska jag ha stadiga fina felfria rundor i 130. De kommer ordna sig. Ride on!!

Inga kommentarer: