torsdag, december 27, 2012

Har ju som sagt varit på Hagaberg idag och tränat för Arnold! Oerhört givande träning och det är definitivt inte sista gången, mycket mycket nöjd.

Jag tyckte verkligen inte att det gock "bra" men övningarna var perfekta och precis de vi behövde. Att vara konsekvent och låta hästen komma till dig utan tjafs. Att undvika diskussioner! Många gånger vill jag gärna för myclet och vill vara bättre än vad jag egentligen är och då kan de bli lite väl mycket press, och att då istället bara trava på få de jämna på tyglarna. Oerhört basic men åh vad man glömmer bort det! Jag är en sån som tänker jätte mycket på en övning ena dagen och sen ändrar mig, har inte riktigt bestämt vad för typ att ryttare jag är.

Det är egentligen sjukt skumt att dey kan vara en bra träning men att
Känslan är dålig men om vi säger såhär. Känslan för övningarna, tränaren och ja mitt försök, den var bra. Allt annat kommer. Men oerhört kul att vara back on track med riktiga träningar! :)

Inga kommentarer: