måndag, september 16, 2013

Jag älskar regn

Orkade inte åka till ridhuset och förutom blåsten såg det helt ok ut på himlen så jag sadlade på o precis lagom till att jag hoppat upp började det dugga lite lätt. Jaja de gör väl inget tänkte jag!? Efter ca en kvart in i passet så började det tok regna, var inte så mycket att göra förutom att fortsätta rida så nu blir man väl sjuk lagom till helgen. C kändes i alla fall jätte fin, ville ju ha henne mjuk o avslappnad tills imorn så jobbade igenom sidorna ordentligt och lät henne flyta på fint o stadigt ;) meeeen sen när jag pratade med Peter så va sista gruppen full imorn så då hinner jag ändå inte eftersom jag jobbar dag. Får ta med henne till Wängsjöberg på fredag och skutta lite då istället. Alltid bra att träna där på fredagar eller torsdagar för det är dagen efter KG så då är det alltid bra övningar ;) 

Inga kommentarer: