måndag, september 02, 2013

Dags för uppdatering?

Jag tränar på, både på Cookie och andra hästar! Idag har jag behandlat hela 4 st små söta individer. 2 hos Ann, 1 hos Elin och sen en till på Söderby! En hel del åkande men jag har lärt mig mycket på bara en dag ute i fält! Avbokade allt i söndags då jag är redigt förkyld så har lite att ta igen... 
När man får ett sånt här sms blir man ju mer än glad dessutom!! Masserade Tollan innan, helst vill man ju inte göra det innan arbetspass eftersom risken för överansträngning/överhettning i musklerna blir större då men eftersom Tollan är så pass van vid liknande behandlingar gjorde vi så ändå, kul att det gick så bra :)

Åkte sen hem o red Cookie, skrittade på asfalt, travade på grus o sen när resten gick hem trimmade jag vidare på en av våra grymma stubbåkrar. Fick henne dit jag vill så är mer än nöjd! Imorn tänkte jag klippa bort lurvet så att jag inte skäms ihjäl på Svante träningen. Är man inte bra kan man ju iaf nöja sig med att man är snygg!! 


Inga kommentarer: