fredag, juli 26, 2013

Hemgång!

Haft en oerhört bra semester, bäst av allt var nog den här sista veckan när jag verkligen tagit det lugnt. Inga måsten, inga hästar! Jag älskar ju hästar men för att orka hålla på med djuren på heltid behövs det ett litet break då och då...nästa gång blir ju inte förens i vinter så det gäller att passa på! Imorgon börjar jag kl 7 och därefter ska jag jobba i 5 veckor innan första steget mot att bli hästmassör tas...är såå peppad!! Ska prata med chefen i veckan och försöka fixa schema även i höst så att man drar in lite slantar. Tänkte nog försöka jobba ca 5 kvällar i veckan och sen rida resten. Fördelen med att jobba kväll är ju att jag faktiskt hinner ta hand om djuren på morgonen så kommer ju hinna rida på förmiddagen också. Känner på mig att kommande året blir stressigt men tror nog att det är värt det. Hade pengarna vuxit på träd hade man ju kunnat hoppa jobbiten men så är det tyvärr inte. Later!

Inga kommentarer: