söndag, juli 07, 2013

Godmorgon Falsterbooooo

Sov faktiskt helt ok i mitt lilla hål, är ju egentligen bara ett förvaringsutrymme men med en madrass så blev det bra. Känns helt otroligt skönt att vara på tävling med endast en häst, fattar ni hur mkt fritid jag kommer ha?! Hippan var promenerad, borstad, mockad OCH matad innan klockan slog sju...kunde sovit lite längre men jag är ju som sagt inte van vid att bara lalla runt. Det brukar vara 22638 grejer som ska göras! Skönast av allt är att jag bara har två vatten hinkar istället för typ 6 som det brukar vara. Mindre slitsamt ;) Skämde bort mig själv med ISKALL dusch...jag som brukar skryta om att jag gillar att duscha kallt. Slutar nog med det nu! Till slut fick jag typ ont i hjärtat, hel knäppt! Sitter i lastbilen nu och tänkte vila ett tag innan jag väcker Ann och äter frukost :) 
Hippan var lite dålig i magen igår så hon fick en kur Trans Vite från Equine. Vetkar ha hjälpt för nu var det mer normala högar :) 

Inga kommentarer: