torsdag, juni 20, 2013

Mysdag DELUXE!!

Grymt bra dag idag, haft en bra känsla i magen hela tiden. Släppte ut hästarna kl 6 o sen åkte jag hem och fortsatte sova. Vid 12 hämtade jag Pillan i Väsby o så åkte vi till Sthlm Ridsport för att hon skulle köpa nya ridbyxor för sitt presentkort hon fick av mig o becka :) 

Efter de åkte vi vidare till Wängan för lite ridning. Blev 2 hästar var men det fick räcka för vi hade pratat bort all tid. Så nostalgiskt att va där på sommaren nu, påmminer så jäkla mycket om när vi jobbade där. Cissi, Pillan och jag. En grym sommar!! 

Sen åkte vi äntligen till mitt stall för att hoppa Cookie. Hade bara ett hinder i mitten, först räcke sen oxer som vi lekte över. Hon är ju inte hoppad på ett tag! Pillan satt upp efter och travade av. Hon har aldrig gillat C för att hon är så stel o tråkig men idag var hon väldigt fin o mjuk enligt Pillan. Jaaa även enligt mig såklart!! Gjorde lite roliga saker som ni ska få se i en film snart ;) 

Inga kommentarer: