söndag, juni 16, 2013

Dumma jag!

Efter ridning i spöregn blir man sjuk...varför tänkte jag inte på det? Haft feber sen i fredags men ändå jobbat, dumt det med!  Men idag sjukanmälde jag mig faktiskt, droppen var när jag inte kunde prata. Kollegan hade till och med problem med att fatta vad jag hette, ja ni förstår ju ;) 

Igår tog jag en spontantripp till Runsten och kollade på derbyt som John vann, Grattis!! Efter det kollade vi på en gård och sen tog vi hand om pillans häst. Var inte hemma förens tolv och för en förkyld stackare som mig var det en nära döden upplevelse. 

Idag ska jag till Runsten igen men idag ska jag faktiskt göra någon nytta...ska till Wängan nu och hämta lastbilen, köra den till runsten, lasta hästar och sen tar jag Anns bil hem därifrån. Imellan de ska jag även kolla på GPn! 

Inga kommentarer: