måndag, maj 13, 2013

Nyskodd

Har jag nämnt förut att jag har världens bästa hovslagare? Linus har skott C i ett år nu och hon har aldrig haft en tappsko eller problem, hur bra som helst! Att han dessutom är flexibel och att vi är vänner sen innan gör ju inte saken sämre. 

Jag ringde igår och då sa Linus att han inte riktigt visste om han kunde i veckan men sen ringde han imorse också och sa att han kunde ikväll vilket passade mig perfekt eftersom mamma skulle ut då o hjälpa mig med upp packandet. Så nya fina skor blev det. Nu har hon gått ca 6 veckor vilket blir perfekt under sommarmånaderna, det växer på ganska bra och hennes hovar flyter ut en del så därför väljer vi att sko henne lite kortare perioder. Skorna slits ju även en del när hon går på så mycket asfalt och grus som mina gör! Hon blir varmskodd runt om så skorna sitter verkligen super. Kan varmt rekomendera Linus till er, han håller till här norr om Stockholm men har även många kunder på Ekerö och längre söderut! 


Blev ingen ridning idag som ni säkert förstår, vet inte riktigt hur jag ska göra...ska prata med min sjukgymnast imorgon och se, är det ingen fara kan jag ju egentligen börja ta i men just nu kan jag inte ens röra axeln så det är lite kritiskt! 

Inga kommentarer: