torsdag, maj 02, 2013

Fina hästar!

Gougen gör verkligen underverk på min lilla häst, hon blir helt underbart snäll!!! Travade länge på grusvägarna och tänkte trava ännu längre men då var bommen stängd så jag försökte rid runt vilket slutade i att jag typ red vilse. Red tillbaka en bit och in i skogen för jag tänkte att jag kunde rida runt. Irrade runt bland kvistarna ett bra tag, gick liksom inte att rida närmre vägen för där var det stora träsk. När jag till slut såg vägen och red ut var det fortfarande på fel sida bommen och då kändes de ändå som jag hade kommit en bra bit framåt..gav då upp och red hem, hon var riktigt fin och avslappnad :)

Tarmen fortsätter att imponera, blir stolt över henne!! Idag travade hon över bommar som att hon aldrig gjort annat. Värsta takten och steget, snacka om snabba framsteg!

Träffade Ron och Saveur när jag red med Cookie, Ron sprang fram till C. Riktig kärlek!

Inga kommentarer: