onsdag, augusti 14, 2013

Monday night OUT

I måndags var jag och Pillan ut på äventyr, galet som vanligt och dessutom jäkligt roligt! Vi skulle se panda da panda på Gröna Lund men eftersom Pillan är så seg och stog i stallet och putsade träna till halv sju så hann vi bara se en låt...den sista.  Men det var i alla fall sjukt grymt så vi var nöjda och glada. Åkte lite attraktioner innan vi stängde in oss på en toalett och blev utslänga, jag ni hörde rätt. Vi var tydligen sist kvar på hela stället, grattis! 

Sen kastade vi loss och tog båten över till Skeppsbar där det var folk som Pillan kände, trevligt även det. Vid tre tiden tig vi taxi till labbet och sen somnade vi sött i nån soffa halv sex på morgonen. Behöver jag ens berätta hur jag mådde igår? 

Vi fick skjuts till Winterviken där vi skulle bada men sen såg vi en kajak o då gick vi och hyrde en, fullt normalt...älskar våra äventyr, Pillan och jag är dem roligaste jag känner. 

De jag skulle komma till var iallafall att min häst gick fint igår, tjafsig som bara den i början men sen taktade hon på så fint så, blir intervaller idag istället! 

Inga kommentarer: